torsdag 30. oktober 2008

Jaja.. Ny blog og ny gjestebok.. :)

Enkelte blir nok aldri fornøyd.. Jeg er nok en av de.. Var ikke helt fornøyd med den gamle bloggen. Ikke vet jeg hvorfor, men sånn er det bare. Så nå har jeg laget en ny. For Bjørne så klart :)
Nå er jo ikke jeg av de flinke bloggerne, men plutselig har jeg da vært å skrevet noe likevel!

Merker at jeg blander mellom å skrive dialekt og bokmål.. Er bokmål jeg satser på å holde meg til. Får se hvordan det går! :)

I går og i dag har det forøvrig kommet sne her i byen.. Merker med en gang at det blir mindre sand inne. Så det blir fint med vinter sånn sett!
Bikkja elsker sne så det skal bli deilig for han når det blir nok til å base hodet nedi! Da kan man se at han er i himmelrike :)

Men nå har det visst blitt langt på natt her..
Så god natt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hmmm.. bare æ som teste fortsatt...