lørdag 3. januar 2009

GODT NYTTÅR!

Ja, da har det blitt 2009 allerede.. Tida flyr avsted.. I februar blir lille Bjørnemann hele 2 år! Merker at han kanskje har blitt litt roligere av seg. Men han er absolutt en gutt med futt!! :)
Han er blitt så fin nå når pelsen har kommet tilbake igjen. Nydelig bamse! Må snart hive han i bilen så "bestemor" får se snart!!

Nyttårsaften og dagene rundt er noe dyret kunne klart seg fint uten. Liker ikke at det smeller rundt omkring. Han virker ikke direkte redd, det ser mer ut som at han ikke forstår det, og blir derfor litt usikker. Han som ellers trives best ute, holdt seg inne nyttårsaften. Og der tok han det no helt "kuli" som ett slakt på golvet. Så da kunne det no bare smelle så mye det ville på utsida for hannes del. Og godt var nå det. Hadde ikke vært no særlig med en stressa hund en hel dag pga raketter.. Ut for å tisse og sånn va heller ikke noe problem.

Ellers så har sneen kommet tilbake sammen med noen herlige minusgrader så nå kan man jo begynne med skikkelig turgåing igjen uten å være redd for armer og ben. Også er det ikke mange dagene igjen til sola er tilbake i byen!! (21. jan) :):) Det skal bli så utrolig deilig med sol igjen!! Åh, som jeg gleder meg!!! Sol + Aloe Vera-jus må jo bare bli helt knall med tanke på hva Aloe Vera-jusen har gjort alene i mørketida. Har ikke hatt så mye energi i mørketida på MANGE år!! Så takk Trine-Lise :-D

Bilder er jeg ikke så flink til å ta.. :-S Men når jeg får knipsa noen i nær fremtid så skal jeg legge ut på hjemmesiden. Må jo få tatt noen nå når det er pels på gutten.. :)

Ellers så kommer jeg ikke på mer i farta! Så ha ei fin helg!! :)

Ingen kommentarer: