tirsdag 10. februar 2009

Frustrert hundeeier...

Nå er jeg lei!!! Av hundeeiere som lar bikkja pisse og drite hvor som helst og overalt!!... Kan det være nødvendig?? At bikkja skal få "lette" på foten hvor det måtte være?? For ikke å snakke om å skite?
I dag da jeg gikk bort i barnehagen med 3-åringen hadde nok en gang en hannhundeier latt bikkja si pisse PÅ LEKEPLASSEN!!!! En SVÆR gul ekkel flekk der små barn skal LEKE!! Og alle vet at små barn SPISER sne!! Det er heller ikke første gangen jeg ser det... "Flekken".. På akkurat samme plassen HVER gang.
Det er 20 -tyve- meter til skogen.. Målt fra piss"flekken".
Det skulle heller ikke forundre meg at det er jeg/vi som blir uglesett av andre.. Siden vi har en svær hannhund og bor i samme gata.. MEN!!! MIN hund får ikke pisse eller skite i GATA! Han må pent vente med sitt fornødne til vi er kommet til skogsområdet! Og der går han inn i krattet og gjør fra seg. Det ligger ikke for han og gjøre fra seg i åpne landskap! Heldigvis..

OG!!! Her for ett par uker siden da jeg kom ut på TRAPPA mi, hadde noen latt hunden sin SKITE RETT UTFOR TRAPPA MI!!!??? Jeg bare fatter ikke hvordan det går an... Jeg blir så oppgitt og frustrert at jeg rett og slett blir FORBANNA på slike uansvarlige hundeeiere!

For om det er snakk om løshunder som springer rundt her på kveldstid, så er eieren like forb... uansvarlig!
FOR VI BOR IKKE PÅ LANDET HER NEMLIG!!!

Såh, det var dagens/mnds/årets utbrudd fra min side! OG det føles litt GODT og ha fått det ut!!!
PLUKK OPP ETTER BIKKJA DI!!!
og ta for guds skyld med deg posen...
Ha en flott uke dere!! :) Og pass på hvor bikkja di gjør fra seg... Små barn (og voksne) ferdes overalt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det der va bra! Burde vært nevnt i avisa!!! :)
Ha ein flott helg! Håpe du har fått bilda etter den store begivenheta!
:)