tirsdag 10. februar 2009

I kampens hete...

Det gikk hett for seg her i morrest.. Når jeg nå kom hjem i ettermiddag hadde det vært en å "letta" på foten rett utfor trappa mi... ........

MEN i kampens hete:

BJØRNE ER 2 ÅR I DAG!!!
GRATULERER TIL ALLE 11 SØSKEN RUNDT OM I LANDET!!
Tiden går fort må jeg si!
Håper alle får en finfin dag! :)
Skal se om det ikke lar seg gjøre å få tatt ett bilde av gutten i dag på selveste dagen..
Og når jeg nå var inne på bilder.. Jeg er ikke flink til å huske kameraet.. At det eksisterer.
For å forklare litt; så glemte jeg kameraet til dåpen til min lille, søte datter for ett par uker siden... Sambo måtte snu å kjøre hjem å hente det.. Lykke - han rakk det!
Men så viste det seg at det var tomt for batteri.. Lader lå hjemme.. Jaja, så ble vi avhengig av gjestene sine bilder likevel....

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer kjempemasse til Bjørne på 2 årsdagen!
Hilsen oss i Vika